Domov Kolesarske poti V Lendavske gorice

asfalt dolžina vzponov: povp. 30 km/h: 1 ura 30 min
start, cilj:
Beltinci
ogledi: grad in cerkev v Beltincih, mumija v kapelici Sv. Trojice, mesto in terme Lendava, cerkev v Odrancih
profil proge:

po_lendavskih_goricah

View Larger Map

Pot začnemo v Beltincih, kjer si je vredno ogledati grad iz 17. stoletja. V zgradbi je tudi več stalnih in občashin razstav in drugih kulturnih dogodkov. Glavni vhod gradu skozi park gleda ravno na cerkev Sv. Ladislava.

Po glavni cesti, ki pelje skozi Beltince peljemo v smeri Lendave. Še preden zapustimo Beltince zavijemo levo za vas Lipa (na desni strani je kapelica). Po glavni cesti peljemo skozi Lipo. Nato prispemo do križišča v vasi Gomilica kjer zavijemo levo za Turnišče. Še preden pa prispemo v to vas pa zavijemo v levo in peljmemo po dolgi ravni cesti do Radmožanec in nato do Genterovec. V križišču zavijemo desno in skozi Mostje peljemo za Dolgo vas.

Ko prispemo v Dolgo vas v križišču zavijemo desno (za Lendavo) nato pa tik pred trgovino na levo za Dolgovaške gorice. Čaka nas prvi vzpon. Kje zavijemo desno za piramido.

Po ogledu mumije se spustimo levo navdol proti Lendavi. Gre za precej strm klanec zato se spuščamo previdno. Po približno enem kilometru se znajdemo v samem središču Lendave.

Po ogledu tega razgibanega mesta se odpravimo naprej v smeri Lakoša. Peljemo po glavni cesti. Zvrstijo se vasi Doljni Lakoš, Gornji Lakoš, Gaberje in nato Kapca. Še preden pripeljmo v vas zavijemo desno in nato po glavni cesti peljemo za Malo Polano.

Nadaljujemo proti Veliki Polani vendar se ne peljemo v samo vas. Namesto, da bi zavili levo in v vas v križišču peljemo naravnost proti Brezovici in nato Gomilicam.

V Gomilicah pri cerkvici zavijemo levo in nato po nekaj kilometrih zavijemo desno za vas Odrance. Iz Odranec je še 3km do našega cilja v Beltincih.